Ny vecka nya utmaningar
2011-02-28 / 13:19:22 / Lizz

Vid 06.00 började våran dag idag, jag och damerna gick upp och åt frukost och var på jobbet 07.00. Både kunde följa med på dagispromenad så nu är dom klara för idag, och ikväll blir det lite träna på sitt-ligg-stå tror jag.

Imorgon ska Lizz få vila så blir det massage på kvällen för henne, det gillar hon, somnar som en gris, min lilla svarta.

Veckans planer är;
Måndag tvätta
Tisdag massagekväll
Onsdag möte på klubben, MT och MH.
Torsdag hem till mamma
Fredag oplaerad
Lördag Örebro för agilitytävling, Lisa ska tävla och jag miljöträna Lizz.
Söndag oplanerat

Sen ska det hinnas med lite vallning nån dag också, och jobba lite extra. Bara man får nån slappdag, mån och tis så tycker jag det är roligt att ha saker att göra, speciellt om det är hundrelaterat.




0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: