Helgen och massage
2010-12-12 / 14:21:48 / Lizz

Helgen blev som vanligt i mitt liv inte som jag planerade men en trevlig och slapp helg endå:)
Fredag mysade bara jag och Lizz hemma, fixade lite fakturor och betalade räkningar men sen var det bara IDOL finalen och Jay vann, ville att Minnah skulle vinna, en tjej som vinner behövs;)
Igår lördag fikade jag med Lisa, mysigt att träffa henne,va för oss länge sen, hihi! Distriktmöte och julbord på eftermiddag/kvällen, och shiiit va gott det är med julmat, mums:)
Vid 22 ringde Malin och båda vile hitta på nått så vi åkte till Micke och Fred och kollade på film och drack glögg, Lizzen var hemma med pappa och mysade.

Idag var vi varit hos Hunderbart och massage, fått massa bra tips på hur jag ska massera och stretcha henne för att hon ska bli helt återställd, vi ska även börja gå lite längre, ca 20 min så hon hinner bli varm innan masage och stretchig, känns som att vi är på rätt väg nu:)
I början av januari ska vi tillbaka och se vart vi står och va vi ska göra för att hjälpa vänsterben:)



Nu ska vi mysa i sängen och kolla på repriser på tv, min älskade lilla unge:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: