Inte så pepp att blogga
2010-12-05 / 15:20:53 / Lizz

Känner mig lite opepp och blogga när man bara blir nere av att kolla på Lizz som verkligen vill träna och busa.
Men känns som att haltandet blivit bättre, visst hon får fortfarande medicin.

I tisdags var det tävlingslydnad igen och bara jag som gick, gick igenom tandvisning och platsliggning. Är farligt taggad att träna nu och komma igång igen.

Igår var Lizz hos mamma några timmar då jag, Malin, Micke och Fred var på IKEA och handlade. Sen fick hon vara med hela kvällen och mysa i Freds lägenhet där vi lagade hemgjord pizza, gott. Lizz charmade alla, min llla prinsessa:)

Betalade in hennes Obratck täcke idag så hoppas det kommer snart.

Halsband till Lizz har jag letat efter länge, nu har hon ett från dagis!!. Hoppas på att hitta något på Stockholmsmässan:)

Gjorde om bloggen till julblogg idag oxå, blev ganska fint tycker jag:)

Nu ska vi ut en kortis sen in i värmen igen och ha en mys söndag:)

Massagen som var inplanerad idag blev avbokad tyvärr så blir nästa helg istället, tråkigt att det inte blev av för det behövs verkligen.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: