Nu är det jul igen ;)
2010-12-24 / 22:02:30 / Övrigt

Tiden bara rinner iväg och det är redan jul. Jag och Lizz jobbade till onsdag och på torsdagen packade vi och åkte till Uppsala och mormor och morfar med Diva. Vårat tåg var inställt och vänta på Centralen är ju roligt bland allt stressat folk med skälliga hundar. 

På julaftons morgon åkte vi vidare till Dalarna och Avesta, där en del av släckten bor, dom har en border/labbe som Lizz pussade lite på!  Nu har lugnet lagt sig och Lizz har tuggar ben;) Hon var även med mer i stallet och kollade in kattungar och kanin bebisar som Lizz tyckte var  jääääte söta;).  Som alltid på jul blir man ju sååå sjukt mätt, men gud så gott det är;).  Lizz har skött sig jätte bra när vi varit borta, trotts att hon har tycke damp. Min duktiga tjej;)

Vi har även lite planer under ledigheten;)
Imorgon bär det av på nya äventyr, Norrtälje, ska med Lisa och hämta hennes valp Jim, en liten border collie kille;) Sen ska jag vara med Lisa och hennes Hundgäng som nu är hela 4 st;).  Nyår ska vi fira med dom oxå, ute på landet, slipper massa raketer med valp och Lizz vet jag inte hur hon reagerar:). 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: