Lydnad och helg
2010-10-23 / 14:33:28 / Lizz

Lizz och grej tror jag är lydnad,började träna lite fotposition på klubben och det gick bra, hon blir så glad när hon hör klicket och får godis:) vilken hund vifftar på svansen när man tränar"bakom",lilla lizz! Nu är vi Påväg hem efter motorstopp med bussen utanför norrtälje. Imorn fortsätter träningen och härlig skogsprome är inplanerad:) skulle vilka träna nu nu nu,men lizz ligger på sidan och snusar på bussen så får hejda mig tills imorn:). Agiliyn lägger jag lite på hyllan nu,ner kontakt övningar i lydnad blir de nu och kanske lite freestyle;). Helgen blir hund hela lördag,jag och lisa och sara ska till uppsala och brukshundcenter för ett backontrack till lizz och hundbyxor och jacka till mig:) hundmat ska även inhandlats,äter nu eukanoba och det fungerar jätte bra:) söndag blir nog ganska lugn,sova lite och slappa är planerna nu och mysa med lizz i skogen:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: