Nu har vi flyttat
2010-10-25 / 16:56:33 / Lizz

Vi ( Jag,Lizz Malin och hennes hundar Aqua och Kilo har nu flyttat ut på jobbet, bussarna går inte så tidigt på morgonen för det är för halt vid backen upp till jobbet.


Gänget på Nackahunddagis:)Malin, Rottiskillen Kilo, schäfertjejen Aqua, jag (Sofie) och Bordercollietjejen Lizz^^

Igår fixade vi med sängarna, bäddar till hundarna, Lizz valde mig säng:P hihi.

Efter jobbet idag ska Lizz få vara själv kvar i sin bur, som hon älskar medans jag ska köpa ny mobil och åka hem och duscha:) Hon har bara varit utan mig 2 gånger på 1 månad så lite ensamträning blir bra i typ 2 timmar^^. Blir en Iphone men inte 4:an, tycker den "gamla" är skönare att hålla och snyggare.



Aqua och Lizz börjar blir rikigt bra kompisar nu vilken är skönt och rikgit att dom får ut nått av varandras sällskap:)




Slutar med en bild på oss två:) Nu blir det fotpositionträning med störning för Lizz del och det går jätte bra, min vante är väldigt jobbigt att sitta kvar och titta på när mamma sofie leker med den med det går:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: