Vallning hos Stina
2010-10-23 / 15:39:06 / Vallning

Idag vallade jag och Lizz hos Stina tillsammans med Lisa och Slip. Det var verkligen roligt och Lizz skötte sig jätte bra. Stina tyckte  att hon var en fin hund och att hon passade med dig, som inte kan någonting om vallning men jag kunde styra henne själv,duktig flicka.

Vi el rättare sagt jag måste träna på min kordination och på de engelska komandorna hon har i vallningen. Svårt att få ihop det med fåren som springer, hunden som vallar samtidigt som jag ska styra henne höger och vänster som blir på engelska......ni förstår, det blir mycke att tänka på så nu blir det träna på engelska komandon och förstå att höger för mig blir vänster för Lizz om hon tittar på mig framifrån........




Nästa lördag blir det samma tid och samma kanal, kl 10 i svanberga och valla:)

1 Kommentarer
Sarah:

Så du kom på ett bloggnamn tillslut, bra där! ;)



SKRIVET DEN: 2010-10-23 KL: 20:43:09 URL: http://sarahochtosca.wordpress.com



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: