Luktar gott
2011-02-04 / 21:14:08 / Lizz

På jobbet startade förra veckan en elevtrimningsutbildning och en hund kom inte så det var tänkt att Lizz skulle få hoppa in, tyvärr hann hon inte meds.
Tänkte att badad och lite klippt hund, varför inte efter lite övervägande om nån annan skulle få pilla på min flickunge.
Alex var snäll och stannade kvar efter stängning och hjälpte mig, klippa och fixa är jag inge bra på. Efter tre omgångar i badet var hon ren och mjuk, fönen nästa va inge kul men hon stod och gjorde sina försök att fly från elakingarna. Sen kom effilering saxen fram och lite rakapparat. Tassarna är så söta och små, "byxorna" är lite kortare och tunnare och svansen små putsad.
Nu luktar hon jätte gott och vi ska ta en långpromenad snart, när jag har taggat lite till.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: