Och så blev det vinter igen .........
2011-02-11 / 16:54:19 / Lizz

Igår när man la sig i sängen för att sova tyckte man att det var mycket snö, men imorse...herregud så mycket snö! Bussarna i hela Sthlm var inställda och det var inte plogat, kaos kan man kalla de.

På jobbet hade det kommit ganska mycke hundar och vid 10.00 begav sig jag och Alex ut med 18 hundar + våra egna Lizz och Lass. Trodde att det skulle bli lite struligt att ha med Lizz eftersom att hon inte tycker om hundar mm, men blev rikgit förvånad över henne, i början pep/pratade hon en del men sen gick hon på framför mig. Inte lätt med 8 hundar bakom, sen matte, Lizz, Alex med 8 hundar och Lass fram och två lösa.
Gick Stora Skuggan runt och det tog oss tre timmar, alla hudndar var lösa och det är så mysigt att se dom röjja i skogen och på fälten.
Dom enda som inte var lösa var våra bc damer, dom leker ju liksom på ett speciellt sätt, springa långbort och fort, inge bra med 16 lösa.

Tillbaka på dagis var alla trötta, inklusive dagisfröknarna. Var länge sen det var så gott med mat och ikväll blir det träning inomhus, tänkte börja med backa, sen får vi se vad det blir, inte planerat ännu.

När vi stängt 18.00 ska vi försöka ta oss ut till Norrtälje el Rimbo, hämta Lizz medicin som jag glömde där igår och sen får vi se vad som händer!


Jag, Lizz och nästan alla hundarna


Lass, gullug:)


Hundarna på Mini, sötisarna som man just nu sitter och myser med:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: