Våran helg
2011-02-14 / 07:43:42 / Lizz

I helgen har vi varit i Norrtälje hos kompisar, fredags efter stängning åkte vi iväg i snöstormen. Träffade Sara och vi tillsammas med Robban åkte och hämtade Lisa och hennes flock i Rimbo, vi hade hennes/saras bil så stackaren kom inte ifrån dagis.
Kvällen var Lizz själv några timmar medans vi åkte lite bil, sladda på småvägar är inte min grej!
Lördag vaknade man med solen i ögonen och ut på promenad med åter Sara och Robban. Efter morgon promenad skulle Sara på kvalpkurs med Flax så jag och Lisa passade på att åka med med hundarna, tillsammans 6 st. Valpkurser skulle vara på Österåkers BK så vi passade även på att träffa Sofie Forslund och hennes lilla bc valp Qvick, liten pälsboll:) Vi gick promenad i det så sjukt fina vädret och tränade lite.

Söta Qvick

Tacos och film blev avslutningen på lördagen, gott gott.

I går, söndag var det årsmöte på klubben och jag sitter nu bara med i valbredningen och det tycker  jag är rikigt skönt, känns inte som energin till styrelsearbete finns just nu och då är det bättre att andra går upp, kanske bara för detta år:) Sitter fortfarande med i ÖSHU styrelse och det får räcka, tillsammans med kurser på RHU. Under dagen hanns det även med en långpromenad och träning, för att avsluta med en till promenad med Emelie och Lisa. Innan vi stäppte våra galningar skrek Emelie för att varna anmälheten "se upp", innan dom 4 bc + 1 aussie stormade fram genom Norrtälje.


Var tvungen att sno av Lisa, han är sååå sööööt. Och kan tänka mig trött efter en rolig men hård helg med möten, valpdamp med Qvick mm:)

Sammanfattningsvis en helg med mycke skratt, mys och hundträning med härliga människor.



1 Kommentarer
anna-klara:

jätte gullig liten sak ju!! :D



SKRIVET DEN: 2011-02-14 KL: 14:25:08



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: