Dagarna rinner iväg
2011-01-07 / 13:03:39 / Övrigt

Herre gud, redan fredag och känns som vanligt som det gått alldeles för fort. Måndag till onsdag jobbade jag men vi hade stängt igår samt idag så lååång helg:)

Onsdag kväll blev utbildningsmöte och styrelsemöte på klubben. gå igen utbildningar, va folk vill gå och jag och Lisa började diskutera våran ungdomsledarutbildningen vi ska annordna i slutet på året. Sen hämta upp Lisas kompis Marre och åka och valla med Lizz och Slipp:)Kändes mycket bättre den här gången än förra, och tränade på roliga saker:) Hemma vid 23 med donken mat blev det SAW film, har aldrig vågat se dom men visst va dom äckliga och jag kollade inte hela tiden men kunde sova på natten:)
Igår vaknade jag hos Lisa och vi slappade ganska mycket, tränade hundarna inne. SAW 2 kollade vi även på. Idag har jag varit flyttgubbe och fixat på Rimbo hunddagis, ut med det gamla och in med det nya:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: