Mycket att göra idag
2011-01-05 / 11:02:00 / Lizz

Började jobba kl 07.00 idag så upp med tuppen. Kommit bara 10 hundar, väldigt skönt. Kan jag och Malin ta med alla hundar på promenad samtligt , mysigt att gå tillsammans, inte ofta man kan det;)

Efter jobbet vid 13 el 14 beger jag och Lizz oss till Rimbo och Lisa och Sara med valpar. Klämma på Jim som jag längtat efter( varit ifrån han i hela 4 dagar, hihi). Även Saras Flax ska jag klämma på för första gången;) Sen ska jag, Lizz, Lisa med Jim och Slipp samt Sara med Flax på utbildning/tävlings-sektor möte på klubben och efter de styrelsemöte. Skulle kunna tro att dagen är slut sen men efter 2 möten ska vi hälsa på fåren hos Stina, roligt men jag suger på att tänka fort, måste bli bättre på att kolla på fåren vart dom går och inte på Lizz. På träningsfronten är det fot, snurra, spinn, slalom och ducka som det tränad på och går sackta men säkert framåt;) Vi får mycket hjälp av våran tc( träningscoach) Lisa;)

Nu ska jag och Malin ut och gå med daghundarna i skogen;)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: