Så orättvist, helt sjukt va allt kan vändas upp och ner så fort!
2011-01-20 / 13:24:27 / Lizz

Varför ska livet vara så orättvist för vissa, inte mig men tankarna går till Camilla. En snäll tjej som nydligen förlorade sin Aussie Vill i en bilolycka. När man läser det hon skriver blir man så rörd och ledsen. Det får ju inte hända. 

Fick mig att tänka på hur skört det är, livet utan Lizz skulle inte vara......inte ett liv!  Ens bästa kompis tillför något hela tiden, en blick, en puss och bara att finnas där.  Känns som jag haft Lizz i ett år men det är ju bara i tre månader som vi har haft varandra. 

Tänkte på hur hon var när jag fick henne och hur lite hon kunde, som inte var Vallning. 
Så glad att jag köpte min svarta prinsessa, hon är mitt allt och allt vi gör är roligt<3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: